Mérések és kutatások

A kutatásaink és méréseink célja, hogy az ügyfelek számára egy-egy adott üzleti kérdésben vagy akár átfogó témában insight-okat, válaszokat adjunk. Megmérjük mit gondol a piac egy adott termékről, márkáról vagy éppen a versenytársakat és piaci-gazdasági környezetet vesszük górcső alá.

márkaértékelés

Márkaérték – pénzügyi értékteremtés

Egy márka értéke meghatározható a fogyasztók és a márkatulajdonosok nézőpontjából, különböző szempontok és módszerek szerint.
Pénzügyi értelemben, a tulajdonos szempontjából a márka, mint a pénzügyi értékteremtés eszköze jelenik meg, a vállalat értékének egyik – sok esetben meghatározó – komponensét jelenti.

ÉRDEKEL

B2B piackutatás

potenciális lead-ek, értékesítési insight-ok

A kutatásunk célja, hogy a megbízó számára egy gyakorlatias és átfogó kitekintést adjunk, amely nemcsak általános piaci és iparági információkat tartalmaz, hanem a potenciálisan megszólítható ügyfeleket és versenytársakat is bemutatja.

ÉRDEKEL